Categorie: NHG-standaard DM2
-
AuteurBerichten
-
4 maart 2022 om 13:59 ReactieIsabel Lansink-HenstraBeste Langerhans-team, Vandaag heb ik de nieuwe editie van Protocollaire Diabeteszorg 2022/2023 ontvangen. Het boek ziet er wederom mooi vormgegeven uit en heldere teksten. In her verleden gaven jullie naast het boek ook een kappertjes met beslisbomen uit. Deze waren erg handig. Is het geen optie om te heroverwegen dit beslisbomen-klappertje weer te gaan uitgeven? Zo kun je nog sneller iets opzoeken zonder veel te moeten zoeken/bladeren😇😇. Bedankt alvast! Met vriendelijke groet, Isabel Lansink-Henstra Praktijkondersteuner
Beste Langerhans-team,
Vandaag heb ik de nieuwe editie van Protocollaire Diabeteszorg 2022/2023 ontvangen. Het boek ziet er wederom mooi vormgegeven uit en heldere teksten. In her verleden gaven jullie naast het boek ook een kappertjes met beslisbomen uit. Deze waren erg handig. Is het geen optie om te heroverwegen dit beslisbomen-klappertje weer te gaan uitgeven? Zo kun je nog sneller iets opzoeken zonder veel te moeten zoeken/bladeren😇😇. Bedankt alvast!
Met vriendelijke groet,
Isabel Lansink-Henstra
Praktijkondersteuner
4 maart 2022 om 14:45 ReactieJan WesterinkIk dacht dat er zelfs al over nagedacht werd zelfs ;) Jan WesterinkIk dacht dat er zelfs al over nagedacht werd zelfs 😉
Jan Westerink
4 maart 2022 om 15:30 ReactieIsabel Lansink-HenstraKijk! Dat zou heel mooi zijn, u mag het warmhouden namens mij, en wellicht meerdere collegae😇😇Kijk! Dat zou heel mooi zijn, u mag het warmhouden namens mij, en wellicht meerdere collegae😇😇
6 maart 2022 om 20:44 ReactieDag Isabel; De klapper komt eraan! Groet MartinDag Isabel;
De klapper komt eraan!
Groet Martin
7 maart 2022 om 10:34 ReactieIsabel Lansink-HenstraDag doker Willink, Fijn om te horen? Wanneer verwachten jullie deze en worden we op de hoogte gebracht via de nieuwsbrief dat hij beschikbaar is? Groet, IsabelDag doker Willink,
Fijn om te horen? Wanneer verwachten jullie deze en worden we op de hoogte gebracht via de nieuwsbrief dat hij beschikbaar is?
Groet,
Isabel
8 maart 2022 om 13:35 ReactieIsabel;; Komt via de nieuwsbriefIsabel;; Komt via de nieuwsbrief
-
AuteurBerichten